woensdag 20 augustus 2014

beauty: review XXXL longlasting lipgloss essence

Hey allemaal,

Vandaag heb ik een review voor jullie, ik heb deze lipgloss al voorbij laten komen bij mijn shoplog en plaats er nu een review van.

Het is de XXXL longlasting lipgloss van essence in 04 I love pink. Ik heb hem gekocht bij het Kruidvat voor €2,40.
 
Het is een erg fijne lipgloss, hij dekt best goed, glanst mooi. Soms glanst hij net wat te erg, maar als je een watje tussen je lippen doet en er dan weer afhaalt, is dat veel minder, ook met de kleur. Verder staat er wel op dat hij XXXL longlasting is, maar bij mij blijft hij er niet lang opzitten. Dat is erg jammer. Verder vind ik hem erg mooi, hij heeft een felle, mooie roze kleur, en daar houd ik wel van!
Ik geef hem een 8 1/2, hij is erg fijn, dekt goed, alleen blijft hij niet zo goed zitten, wat ze wel aangeven.

 
Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Voor mij is school alweer begonnen, maar nog niet voor iedereen. Volgende week doe ik een back to school week. Hij is iets later dan gepland, maar hij komt er toch. Als jullie vragen hebben kun je die hieronder in de reacties neerzetten. Je kan ze ook op twitter/instagram vragen: @x_willemijnn_x.
 
Liefs,


1 opmerking: