woensdag 9 september 2015

Mijn Goals Voor Deze Herfst


Hey allemaal,
Ik doe dit keer weer is iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan, je komt nog is ergens met een blog! Haha. Ik laat mijn goals zien voor deze herfst. Ik weet dat Teske dit elke maand doet en het leek me leuk om het ook is voor een keertje te proberen, maar dan niet elke maand, maar voor deze herfst.

1.
Deze herfst wil ik écht elke maandag, woensdag en vrijdag een blogpost online zetten. Dit gebeurt namelijk niet altijd, doordat ik niet altijd evenveel tijd heb, maar ik hoop echt dat het lukt. Al is het dan rond mijn toetsweek misschien even een klein kletspraatje of zoiets. Beter iets dan niets!
2.
Ik wil vaker 'nee' zeggen. Ik vind het moeilijk om nee te zeggen als iemand vraagt of ik wat wil doen. Ik zeg snel 'ja' om die ander niet teleur te stellen, ook al heb ik nog 1000 andere dingen te doen. Nu wil ik dan echt meer aan mezelf denken, en voordat ik 'ja' zeg, nadenken of ik het wel echt wil en kan doen.

3.
Ik wil dingen minder uitstellen. Ik ben zo'n iemand die alles op het laatste moment doet. Een werkstuk maak ik wel vaak goed van te voren, maar andere dingen stel ik maar uit en uit. Ik wil dit echt minder doen en als ik er aan denk het gelijk doen! (als het ook kan, op de fiets kan ik geen huiswerk maken, haha)

4.
Html is me heel erg gaan interesseren, ik zou er graag nog meer over willen leren. En dat wil ik deze herfst ook doen, er lekker veel over uitzoeken en nieuwe dingen leren.


5.
Een beetje genieten van de herfst en naar het bos. Ik ben écht geen herfst/winter persoon. Vooral de winter vind ik verschrikkelijk, maar er zijn ook wel voordelen aan de herfst en winter. Allerlei leuke feestdagen, 's avond lekker met een dekentje, warme choco en netflix op de bank. Ik wil deze herfst even wat meer genieten van de herfst en ik hoop dat ik dan niet zo'n dip krijg.

6.
Ik wil sparen voor een écht goede camera. Ik zou heel graag een spiegelreflex willen, maar die zijn best wel duur, dus ik moet nog even nadenken wat ik dan voor camera wil, maar ik wil het goed uitzoeken en ik betaal liever iets meer voor een betere camera, waar ik dan ook langer voor moet sparen, dan zo snel mogelijk een camera die uiteindelijk niet zo goed is en niet is wat ik wil.

7.
Mijn favo liedje kunnen spelen op de piano, en dan niet alleen de akkoorden, maar echt alle noten. Ik speel al zo'n 5 jaar piano en ik heb les, maar echte top 40 nummers speel ik niet met mijn pianoles. Daarom kijk ik wel is naar akkoorden van nummers die ik leuk vind, maar dit keer wil ik echt de noten leren van mijn favo nummer!


8.
En als laatste wil ik nog lekker veel gaan fotograferen. Ik houd van fotograferen en wil het ook echt meer gaan doen en de herfst is daar ook wel een mooi seizoen voor en dan vooral in het bos.

Wat is/zijn jouw goals deze herfst?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten