donderdag 5 mei 2016

Lente / Zomer Shoplog


Hi guys!
Hebben jullie een leuke meivakantie gehad? Of zijn jullie druk bezig met leren voor examens? Voor mij duurt dat nog even, dus heb ik mooi de tijd gehad om te winkelen deze vakantie. Het was ook zeker nodig, haha. Ik wilde deze shoplog een lente shoplog noemen, want het is nu lente, maar ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk best wel zomerse kleding heb gekocht, dus ja, dan maar een lente / zomer shoplog. Ik heb weer vee. leuke dingetjes gekocht, dus kijk snel verder!


Ik heb het in deze tag al even over dit shirt gehad en nu laat ik hem dan ook echt zien. Ik vind de 'off-the-shoulder' tops echt heel leuk, dus ik had er ook wel een nodig in mijn kast! Hij schijnt een beetje door, maar dat is niet heel erg.
Zara €29,95



Dan weer even twee broeken. Ze zijn high waisted en het is precies hetzelfde model. Ik had eerst alleen de zwarte en wilde nog even verder kijken voor een gewone jeans, maar ben toch weer terug gegaan. Ik kon nergens een broek vinden die high waisted was en ook zo lekker zat als deze. Ook zijn mijn benen erg kort en heb ik daarom vaak moeite met broeken, maar bij deze valt het eigenlijk wel mee, dus erg fijn!
Only €29,95



Nog wat van de Only, namelijk dit short. Lekker voor de zomer. Ik vind dat gerafelde aan de onderkant vooral heel leuk.
Only €26,95



Ook heb ik hierbij nog een riem gekocht. Deze is lekker smal, dus kan hij wel in veel broeken. Wat ik ook heel fijn vind aan deze is dat hij geen gaatjes heeft, maar dat je gewoon overal de riem vast kunt maken, dus als je een te grote riem hebt, hoef je niet gaatjes bij te prikken.
Only €16,95



Ook had ik een nieuwe bikini nodig. Ik wilde heel graag zo'n gehaakte (crochet) bikini, maar die kon ik helaas nergens vinden, dus werd het deze. Het gehaakte zit er wel in verwerkt, dus ik heb het nog wel een beetje en deze is ook gewoon heel leuk! Eigenlijk horen dit broekje en topje niet bij elkaar, maar ik vind dit zo wel leuk staan, haha.
Bikini top H&M €4,99
Bikini broekje H&M €4,99



Dan nog een paar shirts, want ik kwam er achter dat ik niet heel veel korte mouwen shirts meer heb. Dit geblokte shirt vind ik echt mooi en de achterkant is open, wat ook wel een heel leuk detail is.
The Sting €29,95



Dan nog een soort 'off-the-shoulder' shirt. Dit heet volgens mij een 'cold-shoulder' shirt. Er zitten namelijk wel bandjes, maar je schouders zijn bloot. Hij is dus niet helemaal open aan de bovenkant, zoals bij het shirt van de Zara. Ik vind het wel weer een beetje dat boho styltje en daar houd ik wel van!
The Sting €24,95



Dan ben ik als laatste ook nog naar de Bershka geweest. Ik heb daar dit zwarte short nog gekocht. Hier heb je ook weer dat gerafelde, wat weer heel leuk is.
Bershka €12,99



Als allerlaatste heb ik ook nog dit short gekocht. Het lijkt wel een beetje als een afgeknipte momjeans. Ik houd eigenlijk helemaal niet van een momjeans, maar ik vind dit dan wel weer leuk. Ik vind die print bij de zakken en aan de zijkanten echt leuk en hij is ook nog eens high waisted.
Bershka €24,99

-XX- Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten