woensdag 10 september 2014

Hair: 3 makkelijke hairstyles

Hey allemaal,
Vandaag heb ik 3 makkelijke hairstyles voor jullie. Je kan ze gebruiken voor school, voor een dagje thuis of nog andere dingen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Hairstyle 1.
1. Je hebt hierbij een haarelastiekje, een (of meer) schuifspeldje en een klein haarelastiekje nodig.
2. Je maakt een gewone hoge staart.
3. Je haalt een plukje uit de staart.
4. Dit plukje vlecht je. Op het einde maak je het vast met het kleine haarelastiekje.
5. Het vlechtje draai je om de aanzet van je staart heen en zet je vast met een (of meer) schuifspeldje.
6. Zo ziet het er uiteindelijk van bovenaf uit.
Het is gewoon alledaags, maar toch wat mooier door dat vlechtje. Deze hairstyle duurt het langst. Ongeveer twee/drie minuten.

Hairstyle 2.
1. Je hebt hiervoor een schuifspeldje voor nodig. Ik gebruik er twee, omdat mijn haar erg dik is en het anders niet blijft zitten.
2. Je pakt een plukje van je haar, hoe groot, moet je zelf weten. Doe wat jij mooi vind. Dit vlecht je ongeveer 2/3
3. Het vlechtje zet je vast met een of twee schuifspeldjes.
4. Zo ziet het er uit.
Het is erg makkelijk en doe je in ongeveer een minuut. Toch ziet het er erg mooi uit.

Hairstyle 3.
1. Je hebt hiervoor een klein klemmetje nodig.
2. Je pakt twee plukjes van je haar. Ook hiervoor geld, je moet zelf weten hoe groot je wilt. Wat jij maar mooi vind.
3. Die plukjes zet je vast met een klein klemmetje.
4. Zo ziet het eindresultaat er uit.
Dit is een hele makkelijke hairstyle en kan je overal even snel maken. Ook ziet hij er erg mooi uit. Je doet er minder over dan een minuut.

Dit was het. Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben. Je zou ze allemaal kunnen dragen naar school! Als je vragen hebt kan je die hieronder in de reacties stellen, of via twitter/instagram: @x_willemijnn_x. Ik upload op maandag, woensdag en vrijdag.

Liefs,
Willemijn

4 opmerkingen:

  1. Waarom plaats je geen nieuwe artikelen meer :'(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, sorry! Ik heb het erg druk, door school enzo. Maar er komt snel weer een nieuw artikel aan, ik ben al bezig :)

      Verwijderen
  2. Bij de tweede kun je het speldje beter onder een pluk haar doen want dan zie je het speldje niet en 'verdwijnt' het vlechtje in je haar

    BeantwoordenVerwijderen