zondag 21 februari 2016

Lente / Zomer Trends 2016


Hi guys!
Over een maandje is het weer officieel lente! Yes! Dus vind ik het wel weer tijd om de nieuwe trends te laten zien. Ik vind het altijd heel leuk om die te bekijken en te delen, maar ik vind ze echt niet allemaal leuk en je hoeft je ook echt niet speciaal aan de trends te houden. Draag lekker wat je zelf wilt! Hier de trends voor aankomende lente en zomer!


Carolina Herrera & Ralph Lauren & Delpozo

Roze en blauw.
Laten we beginnen met de kleur(en) van het jaar. Dit jaar zijn het er twee: roze en blauw, met een mooie naam Rose Quartz en Serenity. Echt prachtige kleuren! Je kunt ze apart dragen, maar ook leuk samen combineren. En nog even, die jurk van Delpozo (rechts) is echt prachtig! Wauw.


Milly & Givenchy

Off / cold shoulders.
Ik vind het moeilijk hoe je dit nou moet noemen, maar jullie kunnen wel op de foto's zien wat ik bedoel. Je zult dus veel schouders zien dit voorjaar, haha.


Ralph Lauren & Tommy Hilfiger

Stripes.
Ook de strepen zijn er nog. Afgelopen jaar hebben we ze ook al veel gezien en nu zijn ze er nog steeds!


Chanel & Delpozo

Strikken.
Een strikje hier en een strikje daar. Je zult op kleding op allerlei verschillende plekken strikken tegenkomen.



Marc Jacobs & Isabel Marant

Glans.
Ook zien we veel glanzende stoffen. Een beetje metallic, wat je misschien meer in de winter verwacht.



Balmain & Valentino
Jaren '70.
Nog steeds zien we de jaren '70 trend. Franjes, kant, suède en de spijkerrokjes met knopen. Het blijft allemaal terugkomen!

Wat vind jij van de nieuwste trends?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten