zondag 16 april 2017

Barcelona


Het glinsterende, donkerblauwe water klotst met al zijn kracht tegen de donkergrijze keien die langs de dijk liggen. Ondertussen schijnt de ondergaande zon met een oranje gloed door de bomen die wel zwart lijken. De kleuren van de lucht vloeien over in elkaar, van zacht oranje, naar wit, naar een zachte blauw. Er is geen witte wolk te zien. Er verschijnt een vrolijke glimlach op mijn gezicht en gelukkig fiets ik verder. Het is weer een prachtige lentedag.

Afgelopen week was ik in het oh-zo-mooie Barcelona met school. Het was prachtig weer, we hebben veel leuke dingen gedaan en het was erg gezellig.
Ik had mijn camera meegenomen met de gedachte om veel mooie plaatjes te schieten, maar dat is niet helemaal gelukt, dus dan maar wat foto's van de eerste dag, toen ik wel mijn camera meehad, en de beste die ik met mijn mobiel gemaakt heb. Binnenkort ga ik weer naar Spanje, maar dan met mijn ouders en broertje en zusje en dan zal ik zeker ook mijn camera meenemen en zal ik wel veel foto's maken, promise!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten